منتول

منتول

منتول

منتول

منتول

منتول یک ترکیب آلی است که به صورت مصنوعی ساخته شده و از روغن نعناع گرفته می شود.  این ماده یک الکل ده کربنی و با رنگی شفاف یا سفید است که در دمای محیط جامد است و کمی بالاتر از آن ذوب می شود و دارای خاصیت بی حس کننده و ضد جوش موضعی است و از آن برای تسکین سوزش جزئی گلو و آبریزش بینی استفاده می شود. در سال 2017 ، این 193مین داروی رایج در ایالات متحده بود که بیش از دو میلیون نسخه از آن وجود داشت.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الکل ها به بخش وبلاگ سایت ما مراجعه کنید.

ساختار منتول

منتول طبیعی به عنوان یک استریوایزر خالص ، تقریباً همیشه شکل (1R ، 2S ، 5R) (گوشه سمت چپ پایین نمودار زیر) وجود دارد.  هشت استریوایزر احتمالی عبارتند از:

در ترکیب طبیعی، گروه ایزوپروپیل در جهت ترانس به دو گروه متیل و هیدروکسیل قرار دارد.  بنابراین ، می توان آن را به هر روش نشان داد:

انانیتومرهای (+) – و (-) – این ترکیب براساس ترکیبات سیکلوهگزان از بین آنها پایدار ترین هستند.  با وجود حلقه در یک ترکیب هر سه گروه بزرگ می توانند در موقعیت های استوائی جهت یابی کنند.

خرید منتول

برای خرید منتول شما میتوانید با ما تماس بگیرید و با قیمت مناسب  در انواع بسته بندی و با کیفیت مناسب تهیه کنید 

خرید و فروش منتول

آیا سیگارهای منتول خطرناک است؟

سؤالات بسیاری در مورد سیگار منتول وجود دارد که  آیا آنها خطرناک هستند؟  آیا اعتیاد دارند؟

تفاوت بین سیگار منتول و سیگار معمولی چیست؟

منتول ترکیبی شیمیایی است که گلو را خنک و بی حس می کند ، بنابراین باعث می شود که دود سیگار کمتر به نظر برسد. منتول را به تنباکو یا فیلترهای سیگار منتول اضافه می کنند.

ساختار منتول

آیا سیگارهای طعم دار برای شما سالم تر است؟

خیر. در حقیقت، سازمان غذا و داروی آمریکا دریافته است که “احتمالاً سیگارهای طعم دار بیش از آنچه که در سیگارهای غیر منتول دیده می شود، بهداشت عمومی را در معرض خطر قرار می دهد.”  این ماده به دلیل خنک بودن می تواند دود سیگار را کمتر کند، بنابراین مردم بیشتر سیگار می کشند.

تاریخچه استفاده از منتول در سیگار

این ماده ابتدا به سیگار در دهه 1920 اضافه شد، سیگار کشیدن در دهه 1950 و 1960 افزایش یافت و امروز بیش از یک چهارم بازار سیگار ایالات متحده (کمیسیون تجارت فدرال، 2016) را به دست آورد. با توجه به خواص ضد درد و خنک کننده، زمانی که به عنوان افزودنی در سیگار استفاده می شود، باعث باعث کاهش دود دخانیات توتون و تسکین دهنده اثرات تحریک کننده می شود و باعث می شود که سیگار، اعتیاد آورتر و ترک آن سخت تر شود.

https://bismoot.com/blog/منتول/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد