منتول

منتول

منتول

منتول

گرید های مواد شیمیایی

درک درجه شیمیایی برای افراد در زنجیره تأمین آزمایشگاه ضروری است ، زیرا سفارش مواد شیمیایی نادرست باعث تأخیر ، نگرانی های حقوقی و موارد ایمنی می شود. در این مقاله ، انواع گرید شیمیایی را به همراه کاربردهای متداول آنها توضیح خواهیم داد ، به این ترتیب که برای اولین بار ، ماده شیمیایی مناسب را برای کار مناسب سفارش می دهید.


نمرات شیمیایی رایج


سه درجه شیمیایی رایج ACS ، Reagent و Laboratory هستند.


ACS


معرف


آزمایشگاه


برای اهداف این مقاله ، ما همه انواع گرید شیمیایی را بررسی می کنیم تا بدانید چه گزینه هایی در دسترس شماست.


ACS


ACS بالاترین خلوص موجود است. این استاندارد مطابق با استاندارد تعیین شده توسط انجمن شیمی آمریکا (ACS) است. مواد شیمیایی با درجه ACS معمولاً گران ترین مواد هستند ، زیرا گواهی تجزیه و تحلیل را ارائه می دهند. اگر از برنامه های دارویی ، غذایی و دارویی استفاده می کنید که دارای مشخصات کیفیت دقیق هستند ، مطمئناً می خواهید از ماده شیمیایی درجه ACS (≥95٪) استفاده کنید.


معرف



درجه شیمیایی معرف برای کارهای تحلیلی مناسب است. خلوص به طور مشابه با درجه ACS برابر است (≥ 95) و برای استفاده آزمایشگاهی عمومی بیش از حد کافی است.


بلوک متن و تصویر Odoo

USP


USP در درجه اول در آزمایشگاه ها استفاده می شود. USP نمره ای با خلوص کافی برای گذراندن آزمایشات خاص برنامه ریزی شده و تجویز شده توسط فارماکوپه ایالات متحده (USP) است و در بعضی موارد برای استفاده دارو قابل قبول است.


NF


درجه NF حاوی خلوص کافی برای مطابقت با استانداردهای مورد نیاز فرمول ملی (NF) است. با این حال ، ناخالصی های درجه هنوز مشخص نیستند ، بنابراین باعث می شود بیشتر برای اهداف آموزشی و به عنوان یک ماده شیمیایی با کیفیت متوسط ​​سطح بالا استفاده شود.


HPLC


HPLC کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا است. با این حال ، این یک تکنیک است که برای جداسازی ، شناسایی و محاسبه هر ترکیب شیمیایی از یک مخلوط استفاده می شود.


LP درجه (ذرات کم) درجه


درجه ذرات پایین (LP Grade) به سطح کمی از ذرات معلق در مواد شیمیایی اشاره دارد. این درجه به طور کلی در محیط های اتاق تمیز استفاده می شود.


درجه آزمایشگاهی


درجه آزمایشگاهی کمترین خلوص را دارد. کاربرد اصلی آن در کاربردهای آموزشی است. درجه آزمایشگاهی به دلیل سطح ناخالصی آن نمی تواند برای پزشکی ، دارویی یا هر نوع غذایی استفاده شود.


خالص


خالص یک کیفیت متوسط ​​سطح پایین است. حتی اگر این درجه حاوی برخی ناخالصی ها باشد ، اما به دلیل خلوص بیش از حد کافی ، برای اهداف آموزشی بهتر است.


فنی


فنی برای مصارف صنعتی درجه مرغوب است اما هنگام جایگزینی ماده شیمیایی با درجه واکنش یا آزمایشگاه باید با احتیاط استفاده شود.


قبل از سفارش مواد شیمیایی ، نکات زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید که ماده شیمیایی مناسب را برای استفاده صحیح سفارش می دهید.


اطمینان حاصل کنید که مواد شیمیایی را از یک شرکت معتبر خریداری می کنید


اطمینان حاصل کنید که مواد شیمیایی دارای گواهی اصالت هستند


حتماً درجه شیمیایی صحیح را سفارش دهید


اطمینان حاصل کنید که برای هرگونه مواد شیمیایی خریداری شده سیستم دفع زباله مناسب دارید


اطمینان حاصل کنید که موثرترین کاربرد برای این ماده شیمیایی را درک کرده اید


اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی مناسب (دما) را در دسترس دارید


رمز موفقیت در امر سفارش مواد شیمیایی تعیین و درک دقیق نیازها قبل از خرید است ، و اگر نمی دانید چه چیزی نیاز دارید ، تماس با یک تامین کننده مواد شیمیایی اثبات شده ، بهترین مکان برای شروع است. با انجام تحقیقات صحیح از قبل ، در حالی که هزینه حمل و نقل و مواد شیمیایی را کاهش می دهید ، همه افراد را در مطب ایمن نگه می دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد